Çiğdem Çiftçi

Türkiye'de çağrı merkezi bilincinin daha yaygınlaşmadığı, ailemin "nasıl bir iş ki bu gecede çalışacaksın" demelerine rağmen ikna edip başladığım bu sektöre , 1997 yılından beri hizmet veriyorum. Her ne kadar o dönemde bunun bilincinde olmasam da bugün ne kadar doğru bir adım olduğunu, ve bunun benim şansım olduğunu düşünüyorum.

Müşteri Temsilcisi olarak başladığım görevime operasyon müdürü olarak devam ettim. Çağrı merkezi yöneticiliğinin yanı sıra aynı sektörde ancak farklı bir departmanda İşe Alım Müdürlüğü deneyimi de elde ettim. Şimdi de bu zamana kadar olan tecrübemi paylaşacağım bir platform olan PDR Grup - CCacademia da aynı yolda yürüdüğümüz katılımcılarımızla sadece müşteriye nasıl dokunulması değil kendilerini nasıl yönetecekleri, calısanlarını nasıl yöneteceklerine dair paylaşımlarda bulunuyorum.


Deniz Karadeniz

Deniz Karadeniz, Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Biyoloji bölümünden mezun olmuştur.

Abdi İbrahim İlaç firmasında Pazarlama Stajyeri olarak başladığı kariyerini, IVY The Californian Brasserie’te Halkla İlişkiler Sorumlusu, Abdi İbrahim İlaç’ta Tıbbi Mümessil, Numil Gıda / Bebelac firmasında Tıbbi Satış Mümessili, Sifar İlaçlarında Ürün Müdürü olarak devam ettirdi. Global Akademi’de Eğitim Koordinatörü pozisyonunda görev alan Deniz Karadeniz Sağlık Bakanlığı onaylı İlkyardım eğitmeni ve Yaratıcı Drama Lideridir. “Öpünce Geçmeyen Uflar” için İlkyardım eğitimi ile annelere ve babalara, çocukları acil bir durumla karşı karşıya kaldığında yapılması gereken doğru ilkyardım uygulamalarını aktarmaya devam etmektedir.

PDR Group bünyesinde Yaratıcı Drama eğitimleri, İşyerinde Güvenli Davranış, Etkin İletişim Becerileri ve Stres Yönetimi konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Eda Yavaş Demir

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan sonra reklam ve otomotiv sektöründe Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak çalıştı. Kariyerine AEGON Emeklilik ve Hayat şirketinin satış bölümünde devam etti. En son Birim Yöneticisi olarak çalıştığı kurumda ekiplerinin satış hedefleri ve eğitiminden sorumlu oldu.

TRT İzmir Radyosunda şan eğitimi alan Eda, 2011 yılında Müjdat Gezen Sanat Merkezi Actor Studio’da oyunculuk eğitimi aldı. Yazı atölyeleri ile yaptığı çalışmalar sonucu İpekli Mendil isimli kitabın ortak yazarlarından biri oldu.

Eda, TS ISO 16949 ve ISO 14001 Belgelerine sahiptir. Bugün CC Academia ve PDR International’da Eğitim ve Gelişim Yöneticisi olarak çalışmaya ve PDR Group’un projelerinde sorumluluklar almaya devam etmektedir.

2019 yılında Mindfulness Based Stress Reduction programını tamamlamıştır. Kurumsal ve bireysel düzeyde Mindfulness kavramı üzerine çalışmaları devam etmektedir.  


Emel Özkan 

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan hemen sonra iş hayatına 1999’da BBA’da (Beymen Boğaziçi Alboy) perakende sektörü mağazacılık ile başlayan Emel Özkan, daha sonra Oyakbank Çağrı Merkezi’nde müşteri temsilciliği ve ardından takım liderliği, TSK AKİM Sorumluluğu görevlerinin yanında, pek çok projenin oluşumunda da farklı pozisyonlarda görevler aldı. Özellikle TSK Akıllı Kart İletişim Merkezi sürecinde TSK Genelkurmay Başkanlığı ile ortaklaşa yürüttüğü projelerin hayata geçmesinde önemli rolleri oldu.

Ing Bank bünyesinde 6 yıl boyunca, Müşteri İletişim Merkezi Eğitim Bölümü eğitmenliği görevinde iken, “Çağrı Merkezi’ne Müşteri Temsilciliği ile Başlangıç Eğitimleri”ni düzenleyip, 800’den fazla kişiye bu eğitimleri vermiştir. Oryantasyon’dan Telefonda İletişim, Telefonda Satış, İknanın Gücü, Kurumsal Sistemler, Banka Kart Yapısı ve Kredili Ürün Süreçleri konularına kadar pek çok konuda eğitimler hazırlamış ve vermiştir. 2015’den buyana da PDR Group CCAcademia’da script ve süreç danışmanlığı, performans koçluğu yapmakta ve müşteri hizmetleri yetkinlik, çağrı merkezi yöneticilik alanlarında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Eser Poyraz

Marmara Üniversitesi Hukuk Mezunu olduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesinde Önce Sinema ardından İnsan Hakları Hukuku alanlarında burslu yüksek lisans yaptı. Kadıköy Deneme sahnesinde amatör olarak oyunculuk ve eğitmen asistanlığı yaptı. Leman Yayıncılığın bir yıllık yazarlık seminerlerine katıldı ve çeşitli gazete ve dergilerde yazıları yayımlandı. 

Çalışma hayatına üniversitesi öğrencisiyken Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkeziyle başladı. Ardından Avea iletişim hizmetleri çağrı merkezi ve hukuk departmanında çalıştı. Profesyonel hayatına sırasıyla Bayraktar Hukuk Bürosu, Okanlı Hukuk Bürosu ve Toyiki Uluslararası Çocuk Çarşıları AŞ: de avukat olarak devam etti. Basın hukuku, İş Hukuku, Fikir ve sanat eserleri Hukuku, Ticaret Hukuku başta olmak üzere özel hukuk alanlarında edindiği tecrübe ile 2009 yılında kendi hukuk bürosunu kurarak serbest olarak çalışmaya başladı. Avukatlığın yanı 2016 yılından beri CC Academia bünyesinde her başlıkta eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.


Funda Karca

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nden mezun olduktan sonra aynı üniversitede İşletme Bölümü’nde Yönetim ve Organizasyon Yüksek Lisansı yapmıştır.

Doğan Grubu’nda Sigorta ve Bireysel Emeklilik sektörlerinde satış tecrübesiyle başladığı kariyerini, Fortis Emeklilik ve Hayat firması Müşteri Yönetim Merkezi’nde Müdür Yardımcısı, Ünlü&Co Plato Finans Varlık Yönetim Şirketi’nde Yönetici, Tempo Çağrı Merkezi’nde Kalite ve Eğitim Birim Yöneticisi olarak devam ettirmiştir. Karca, CCAcademia bünyesinde Yöneticilik, Satış&Pazarlama, Telefonda etkili iletişim konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Gülseven Balcı

Gülseven Balcı kariyerine Beykent Üniversitesi İşletme bölümünde öğrenci iken 2005 yılında Siemens çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak başladı. Outbound projelerle başlattığı deneyimini inbound projelerle devam ettirdi. Birkaç yıl içinde yer aldığı ekibin takım liderliği görevini üstlendi. Satış, finans, tahsilat gibi farklı projelerin yöneticiliğini gerçekleştirdi. Takım liderliği görevini Satış koçu & Eğitim uzmanı olarak devam ettirdi.

Danışmanımız Gülseven Balcı 7 yıl süren Siemens deneyiminin ardından EF International firmasında İnsan Kaynakları ve Eğitim Uzmanı olarak kariyerine devam etti. 2014 yılından bu yana CC Academia bünyesinde Eğitim ve Performans Danışmanı olarak finans, otomotiv, turizm, telekomünikasyon gibi birçok sektörde farklı kuruluşlara eğitim ve danışmanlık vermeye devam ediyor. Çağrı merkezinde görev yapan tüm birimlere ve telefonla müşteriye hizmet veren tüm sektör çalışanlarına; Telefonda kurum kültürü, Yetkinlik eğitimleri, Çağrı merkezi performans gelişimi, Telefonda satış & ikna eğitimleri ve Çağrı merkezi yöneticilik konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Selda Tan Alışır

Selda Alışır, Mimar Sinan Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden mezun olmuştur.

2000 yılında iş hayatına Turkcell Global-Bilgi şirketinde Turkcell Müşteri Hizmetlerinde başlamış ve 16 yıl bu şirkette çeşitli görevlerde yer almıştır. Müşteri Temsilciliğinden Operasyon Müdürlüğüne giden Turkcell Global-Bilgi yolculuğunda, Çağrı Merkezi Inbound-Outbound-Backoffice, Özel Hizmet Operasyonları, Süreç ve Kalite Ekipleri ve Müşteri Deneyimi Ekibi gibi farklı ekiplerde çalışarak farklı alanlarda deneyim kazanmıştır.

2016-2018 yılları arasında Türk Telekom Kurumsal Inbound ve Backoffice Operasyonları Müdürü olarak çalışma hayatına devam etmiştir.

2018-2020 yıllarında farklı bir sektörde, Otel ve Restoran Otomasyon Sistemleri alanında faaliyet gösteren Protel firmasında Otel ve Restoran Sistemleri Operasyon Direktörü olarak görev almıştır.

Çağrı Merkezi Operasyon Yönetimi, Liderlik Gelişimi, Koçluk, Performans Yönetimi, Değişim Yönetimi, Müşteri Sadakati Yaratma ve Geliştirme, Kalite Yönetimi, Müşteri Şikayetlerini Karşılama, Her Yönetici bir İnsan Kaynakları Yöneticisidir , Telefonda Satış konularında çalışma fırsatı bulmuştur ve deneyim sahibidir. Bu deneyimlerini CC Academia bünyesinde verdiği eğitimler ile paylaşmaya devam etmektedir.

2018 yılından bu yana yaklaşık 10 yıldır hayatında olan Pilates dalında Eğitmenlik eğitimlerini tamamlayarak Pilates Eğitmenliğine devam etmektedir.


Sibel Gören

Sibel Gören, Sakarya Üniversitesi İ.İ.B.F. İktisat Bölümü’nden mezun olduktan sonra Marmara Üniversitesinde Çalışma Ekonomisi üzerine Yüksek Lisans programını tamamladı.

2002 yılında, Dışbank Çağrı Merkezinde Inbound müşteri temsilcisi olarak Çağrı Merkezi dünyasına adımını attı.  Dialog Müşteri Hizmetlerinde Inbound müşteri temsilciliği görevinden sonra sırasıyla takım liderliği, müşteri memnuniyeti yetkilisi, supervısor, görüşme kalitesi ve eğitim servisi yöneticiliği, operasyon ve dış arama yöneticiliği,  planlama ve raporlama servis yöneticiliği, çağrı merkezi müdürlüğü görevlerini üstlendi.  2020 yılından itibaren CC Academia bünyesinde Müşteri Temsilcisi Yetkinlik eğitimleri, Çağrı merkezi Performans Gelişimi, Çağrı merkezi Takım Lideri Mentorluğu programlarında eğitim ve danışmanlık vermektedir. Evli ve iki çocuk annesidir.


Timur Nihat Vreskala

Timur Vreskala müşteri hizmetleri sektörüne 1997'de Turkcell Müşteri hizmetleri çağrı merkezi temsilcisi olarak başladı. 13 yıl içerisinde gerek operasyon gerek bilgi teknoloji departmanlarında hem çalışan hem yönetici görevlerinde bulundu. Turkcell sonrası sırası ile Vakıfbank ve ING bankasında, ardından Pronet ve Dünyagöz hastane grubunda idari yöneticilik yaptı.
Son 4 yıldır da Türkiye’nin ilk yerli ve milli robotik süreç otomasyonunun teknolojisini geliştiren bir start up içerisinde bulundu.
Kurumsal çalışma hayatında edindiği tecrübelerini kurumlar ile paylaşabilmek adına eğitim ve teknoloji danışmanlığı yapmaya devam ediyor.


CC Academia Eğitim Danışmanı Olmak...

Siz de CC Academia Eğitim Danışmanı olmak istiyorsanız info@ccacademia.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilir veya aşağıdaki formu doldurarak özgeçmişinizi iletebilirsiniz.

 


Başvuru Formu

CAPTCHA code