21 yıllık birikimimizle telefon kültürü ve çağrı merkezi çözümlerinde her zaman müşteri deneyiminizi geliştirmeyi, kurumsal duruşunuzu profesyonelleştirmeyi ve performansınızı yükseltmeyi hedefliyoruz.

Biz 1997’de telefonda hizmet kalitesini artırmaya yönelik çözümlerimizle Telephone Doctor Türkiye adıyla hizmet vereye başladık.  

Bir PDR Group şirketi olarak hizmet eğitimlerindeki tecrübemizi harmanlayarak danışmanlık, sektöre özel çözümler ve ölçümleme çalışmalarını içeren zengin bir portföy oluşturduk. Türkiye’de bu konuda uzmanlaşmış tek şirket olduk. Geçen süredeki Türkiye’de çağrı merkezi sektörünün gelişimi de bizi bu alanda ayrıca yoğunlaştırdı. Hem faaliyetlerimiz hem de çözümlerimiz yıllar içinde gelişti. Çağrı merkezi danışmanlığı, çağrı merkezi eğitimleri, çağrı merkezi performans ölçümleme ve bechmark alanında sektöre birçok eğitmen ve danışman kazandırdık.

Yirmi yılın sonunda ismimizi misyonumuzla da özdeşleştirerek CC Academia adı altında faaliyet göstermeye başladık.

Bizler, kurum telefonlarınız ile gerçekleştirilen görüşmelerin kurumunuzun sesini ve profesyonelliğini yansıtması çalışıyoruz. Son müşteri ile konuşan çalışanlarınızın yanı sıra kurum içi iletişim konusu da bizler için önemlidir. Biliyoruz ki, kurumlarda geliştirdiğiniz iç iletişim kaliteniz dış müşterinize de yansır. Tüm iletişim kanallarında PDR International ile sizlere özel çözümler üreterek müşteri deneyiminizi geliştiriyor, çalışan memnuniyetinizi arttıracak çözümler sunuyoruz.

Danışmanlarımız, eğitim tasarımcılarımız, fasilitatörlerimiz, koçlarımız, kalite uzmanlarımız ve satış yöneticilerinden oluşan takımımız, departmanlarınız ve proje ekiplerinize tüm hizmetleri uyum içerisinde sunmak için her daim hazırlar.

Sizlere özel çözümlerimizi sizlere sunmak için sabırsızlanıyoruz.