CC Academia olarak, Türkiye’de çağrı merkezlerinin kuruluşundan beri işimiz sadece müşteriye yansıyan kaliteyi geliştirmek oldu. Bu sonuca ulaşmayı hedefleyerek eğitimler geliştirdik, danışmanlıklar kurguladık. 21 yıldan beri sektöre yön verdik. Çağrı merkezinde kalite işinin gelişimini yönlendirenler olarak 2012 yılından beri en kaliteli görüşmeleri seçiyoruz.

Kalite Ligi, CC Academia sponsorluğundaki ödüllü bir platformdur. Kalite Ligi Türkiye’ deki Çağrı Merkezlerinin kendi mevcut hizmet sunumlarını, bu işteki en iyilerle kıyaslamalarını sağlayan ve bunu yaparken de gelişim alanlarınızı keşfetmenize yardımcı olan bir ortamdır.

Kalite Ligi, müşterilerin markanızı nasıl algıladıkları konusunda kapsamlı bir geri bildirim sunar.

  • Her ay belirlenen sektörel senaryolar üzerinden gerçekleşen çağrı değerlendirmelerine ve/veya müşterilerinizin gerçek çağrılarını dinleme ve puanlamaya dayanarak size ayrıntılı analizler verir.
  • Müşteri hizmet hedeflerinize ulaşmanıza yardım eder,
  • Eş zamanlı olarak gerçekleştirilen aramaların sonuçlarını inceleyerek, çağrı merkezinizin durumunu izleme, kıyaslama, gelişim alanlarına odaklanma ve geribildirim verme imkanı verir,
  • Sektörünüzde yarışan diğer markalar ile kıyaslama olanağı sunar,
  • Online platform üzerinde gelişim alanlarınızı nasıl geliştireceğinize dair ipuçları sağlar. Çalışanlarınıza özel eğitim içerikleri tasarlar,
  • Kişisel analizler ile müşteri temsilcilerinize geribildirim vermenizi kolaylaştırır.
  • Ekibinizin ve sizin performansınızı ödüllendirir.

Kalite Ligi üzerinde markanızın performansını görmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.