21 yıllık telefon kültürü ve çağrı merkezi eğitimleri deneyimimizle her zaman performansınızı artırmayı hedefliyoruz.

PDR Group altında 1997’de telefonda hizmet kalitesini arttırmaya yönelik çözümler için Telephone Doctor ile yapmış olduğumuz temsilcilikte şirketlerde telefon kültürü yaratma hedefiyle yola çıktık.  

Bir PDR Group şirketi olarak hizmet eğitimlerimizdeki büyük tecrübemizi harmanlayarak kurumsal telefon kültürü alanında temsilcisi olduğumuz Telephone Doctor’dan bile daha zengin bir çözüm portföyünü oluşturduk. Türkiye’de bu konuda uzmanlaşmış tek şirket olduk. Geçen süredeki Türkiye’de çağrı merkezi sektörünün gelişimi bizi de bu alanda yoğunlaştırdı. Hem faaliyetlerimiz hem de çözümlerimiz değişti.

Çağrı merkezi danışmanlığı, çağrı merkezi eğitimleri, çağrı merkezi performans ölçümleme ve bechmark alanında sektöre birçok eğitmen ve danışman kazandırdık.

Yirmi yılın sonunda ismimizi misyonumuzla da özdeşleştirerek CC Academia adı altında faaliyet göstermeye başladık.

Yeni dönemde yurtdışı çözüm ortaklarımızla çağrı merkezi eğitimlerinde yapay zeka çözümlerini, 2019 yılında devreye girecek projemizle bechmark yapabileceğiniz performans sistemini, her konuda bireysel de katıllım sağlayabileceğiniz webinnarları müşteri hizmetleri ile tanıştıracağız.