Otomotiv sektöründe markanın gücünü temsil edebilmek uzmanlık ister. 

Telefonda hizmet kültürü eğitimlerinde otomotiv sektörü önemli bir yere sahiptir. Önemli oyuncuların kıyasıya rekabet ettiği bu sektörde telefon iletişimi de büyük rol oynamaktadır.

Otomotiv sektöründe, satış danışmanından servis yetkilisine kadar her uzmanlık alanında müşteri ile gerçekleştirilen görüşmeler kurumun duruşunu müşteriye yansıtır. Bayilerin veya anlaşmalı servislerin telefonda konuşma şekilleri dahi marka imajını etkiler.

Geniş müşteri kitlesine sahip olan otomotiv sektörü ile gerçekleştirdiğimiz projelerde, telefonda hizmet kalitesini arttırmayı hedefliyoruz. Yeni otomotiv alacak müşterinin telefonda yönetimi ve showrooma davet edilmesinden müşteri datalarının yönetilmesine, web sitesi üzerinden bilgi isteyen müşterinin potansiyel müşteriye dönüştürülmesinden satış sonrası hizmet yönetimine kadar pek çok noktada sizi destekliyoruz. Özellikle otomotiv sektöründe hassas olan şikayet yönetiminde bilgi birikimimiz ile size destek oluyoruz.

Sektöre özel olarak gerçekleştirdiğimiz bazı projelerden örnekler;

  • Satış danışmanları için müşteriyi davet etme teknikleri

Genellikle telefonda araç hakkında bilgi sormak için arayan müşteriler birden fazla bayiyi veya markayı arayarak ön araştırma yapmaktadırlar. Bu müşteriler doğru tekniklerle ikna edilirse potansiyel müşteriye dönüştürülür. Bu bakış açısı ile gerçekleştirdiğimiz eğitimlerimizde randevu alma tekniklerinden telefonda müşterinin zihnine kanca atmaya kadar birçok konuyu ele alıyoruz.

  • Tüm otomotiv çalışanları için telefonda kurum kültürü

Otomotiv markaları arasında yaşanan rekabet servise müşteri çekme alanında da yaşanıyor. Müşteriye fiyat verme, yedek parçası için bekleyen müşteriyi yönetme, parça değişiminde müşteriyi ikna etme gibi kritik öneme sahip konuların telefonda müşteriye aktarımını öğretirken aynı zamanda kurum çalışanlarını da rahatlatıyoruz.

  • Şikayet yönetimi

Otomotiv sektöründe özellikle otomotivde yaşanan şikayetler hem müşteri hem de kurum tarafında sıkıntı verici olabiliyor. Bazen memnuniyet yaşatmak istediğimiz müşterilere istediği değişimi yapamadığımızı da ifade etmek gerekebiliyor. Bu zor durumları telefonda yönetmenin inceliklerini aktarıyoruz.

  • Telefonda gizli müşteri uygulamaları

Otomotiv bayilerine yönelik gerçekleştirdiğimiz telefonda gizli müşteri çalışmaları ile kurum imajınızı nasıl temsil ettiklerini ölçümlüyoruz. Telefona cevap veren herkesin belirlenen senaryolara verdiği reaksiyonları ölçümlüyor, sizlere anlık raporluyoruz.

Projelerimiz hakkında ayrıntılı içerik almak için  info@ccacademia.com.tr