Çiğdem Çiftçi

Türkiye'de çağrı merkezi bilincinin daha yaygınlaşmadığı, ailemin "nasıl bir iş ki bu gecede çalışacaksın" demelerine rağmen ikna edip başladığım bu sektöre , 1997 yılından beri hizmet veriyorum. Her ne kadar o dönemde bunun bilincinde olmasam da bugün ne kadar doğru bir adım olduğunu, ve bunun benim şansım olduğunu düşünüyorum.

Müşteri Temsilcisi olarak başladığım görevime operasyon müdürü olarak devam ettim. Çağrı merkezi yöneticiliğinin yanı sıra aynı sektörde ancak farklı bir departmanda İşe Alım Müdürlüğü deneyimi de elde ettim. Şimdi de bu zamana kadar olan tecrübemi paylaşacağım bir platform olan PDR Grup - CCacademia da aynı yolda yürüdüğümüz katılımcılarımızla sadece müşteriye nasıl dokunulması değil kendilerini nasıl yönetecekleri, calısanlarını nasıl yöneteceklerine dair paylaşımlarda bulunuyorum.

Emel Özkan 

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan hemen sonra iş hayatına 1999’da BBA’da (Beymen Boğaziçi Alboy) perakende sektörü mağazacılık ile başlayan Emel Özkan, daha sonra Oyakbank Çağrı Merkezi’nde müşteri temsilciliği ve ardından takım liderliği, TSK AKİM Sorumluluğu görevlerinin yanında, pek çok projenin oluşumunda da farklı pozisyonlarda görevler aldı. Özellikle TSK Akıllı Kart İletişim Merkezi sürecinde TSK Genelkurmay Başkanlığı ile ortaklaşa yürüttüğü projelerin hayata geçmesinde önemli rolleri oldu.

Ing Bank bünyesinde 6 yıl boyunca, Müşteri İletişim Merkezi Eğitim Bölümü eğitmenliği görevinde iken, “Çağrı Merkezi’ne Müşteri Temsilciliği ile Başlangıç Eğitimleri”ni düzenleyip, 800’den fazla kişiye bu eğitimleri vermiştir. Oryantasyon’dan Telefonda İletişim, Telefonda Satış, İknanın Gücü, Kurumsal Sistemler, Banka Kart Yapısı ve Kredili Ürün Süreçleri konularına kadar pek çok konuda eğitimler hazırlamış ve vermiştir. 2015’den buyana da PDR Group CCAcademia’da script ve süreç danışmanlığı, performans koçluğu yapmakta ve müşteri hizmetleri yetkinlik, çağrı merkezi yöneticilik alanlarında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Eser Poyraz

Marmara Üniversitesi Hukuk Mezunu olduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesinde Önce Sinema ardından İnsan Hakları Hukuku alanlarında burslu yüksek lisans yaptı. Kadıköy Deneme sahnesinde amatör olarak oyunculuk ve eğitmen asistanlığı yaptı. Leman Yayıncılığın bir yıllık yazarlık seminerlerine katıldı ve çeşitli gazete ve dergilerde yazıları yayımlandı. 

Çalışma hayatına üniversitesi öğrencisiyken Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkeziyle başladı. Ardından Avea iletişim hizmetleri çağrı merkezi ve hukuk departmanında çalıştı. Profesyonel hayatına sırasıyla Bayraktar Hukuk Bürosu, Okanlı Hukuk Bürosu ve Toyiki Uluslararası Çocuk Çarşıları AŞ: de avukat olarak devam etti. Basın hukuku, İş Hukuku, Fikir ve sanat eserleri Hukuku, Ticaret Hukuku başta olmak üzere özel hukuk alanlarında edindiği tecrübe ile 2009 yılında kendi hukuk bürosunu kurarak serbest olarak çalışmaya başladı. Avukatlığın yanı 2016 yılından beri CC Academia bünyesinde her başlıkta eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.

Esra Esen Yenice 

Profesyonel iş hayatıma müşterilerle hem yüz yüze hem de telefonda iletişim kurmanın avantajını yaşayarak başladım. Her iki alanı da deneyimlemenin etkisini ilerleyen yıllarda hep yaşadım. Müşteri hizmetleri temsilciliğinden, müşteri hizmetleri müdürlüğüne uzanan iş hayatı yolculuğuma bugün, yaratıcı drama lideri ve eğitim danışmanı olarak devam ediyorum. Katılımcılarımızla buluştuğum her noktada; öğreterek-öğrenerek, gelişerek ve geliştirerek ayrıca yaratıcı dramanın farkındalık ve birleştirici gücününden de yararlanarak katkıda bulunmanın sevincini yaşıyorum.

Sadece danışmanlık değil fark yaratan, iz bırakan eğitimler, sadece iletişim değil etkin iletişim, sadece bakmak değil farkında olmak, sadece duymak değil anlamak, sadece anlatmak değil ikna etmek ilkeleriyle; bu ilkeleri paylaşmanın, katılımcıların hayatına dokunmanın ve onların da hayatımda bıraktığı anlamlı izlerin ışığında "önce insan" anlayışıyla bu keyifli yolculuğa devam ediyorum.

Funda Karca

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nden mezun olduktan sonra aynı üniversitede İşletme Bölümü’nde Yönetim ve Organizasyon Yüksek Lisansı yapmıştır.

Doğan Grubu’nda Sigorta ve Bireysel Emeklilik sektörlerinde satış tecrübesiyle başladığı kariyerini, Fortis Emeklilik ve Hayat firması Müşteri Yönetim Merkezi’nde Müdür Yardımcısı, Ünlü&Co Plato Finans Varlık Yönetim Şirketi’nde Yönetici, Tempo Çağrı Merkezi’nde Kalite ve Eğitim Birim Yöneticisi olarak devam ettirmiştir. Karca, CCAcademia bünyesinde Yöneticilik, Satış&Pazarlama, Telefonda etkili iletişim konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Gülseven Balcı

Gülseven Balcı kariyerine Beykent Üniversitesi İşletme bölümünde öğrenci iken 2005 yılında Siemens çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak başladı. Outbound projelerle başlattığı deneyimini inbound projelerle devam ettirdi. Birkaç yıl içinde yer aldığı ekibin takım liderliği görevini üstlendi. Satış, finans, tahsilat gibi farklı projelerin yöneticiliğini gerçekleştirdi. Takım liderliği görevini Satış koçu & Eğitim uzmanı olarak devam ettirdi.

Danışmanımız Gülseven Balcı 7 yıl süren Siemens deneyiminin ardından EF International firmasında İnsan Kaynakları ve Eğitim Uzmanı olarak kariyerine devam etti. 2014 yılından bu yana CC Academia bünyesinde Eğitim ve Performans Danışmanı olarak finans, otomotiv, turizm, telekomünikasyon gibi birçok sektörde farklı kuruluşlara eğitim ve danışmanlık vermeye devam ediyor. Çağrı merkezinde görev yapan tüm birimlere ve telefonla müşteriye hizmet veren tüm sektör çalışanlarına; Telefonda kurum kültürü, Yetkinlik eğitimleri, Çağrı merkezi performans gelişimi, Telefonda satış & ikna eğitimleri ve Çağrı merkezi yöneticilik konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.