Müşteri hizmetlerinde mükemmel hizmetin sırrı, müşterinin bakış açısını kavrayarak kurumun stratejisini uygulamaktır.

Müşteri ile temas kuran parmak ucu çalışanları, kurumunuzun algısını müşteriye yanlış dokunarak yerle bir edebilir. Hatta telefon iletişimi eğitimi almamış çalışan kurumunuzun büyük bütçelerle verdiği reklamları tamamen tersine döndürebilir. Bu nedenle müşteri hizmetleri çalışanları ile markanın telefonda temsili üzerine pek çok projeler yapıyoruz.

Her arayanı beklenen bir misafir gibi karşılamak mottosu ile telefon görüşmelerinizi müşteri memnuniyeti odağında ele alıyoruz.

Müşterilerinizin bağlılığını arttırmak için müşteri hizmeti veren her çalışanınızı telefonda yıldızlaştırıyor, verdiği hizmetten mutluluk duymasını sağlıyor, markanızı müşterinin gözünde rakiplerin önüne çıkarıyoruz. Müşteri hizmetlerinin süreçlerinden telefonda konuşma standartlarına kadar danışmanlık verdiğimiz her noktada sizleri yönlendiriyoruz.

Müşteri hizmetlerine özel olarak gerçekleştirdiğimiz projelerde;

  • Müşteri hizmetlerinde çalışan personelinizin yetkinlik analizi testleri ile bulunduğu noktayı tespit ediyor, müşteri iletişiminde desteklemeye başlıyoruz.
  • Konuşma standartlarınızı reçeteler ile destekliyor, eğitim sonrasında isterseniz gizli müşteri aramaları ile kültürün ne kadar oturduğunu kontrol ediyoruz.
  • Telefonda etkin iletişim becerileri eğitimleri ve takip çalışmaları ile müşterinin sesini daha iyi dinlemeyi ve kurumunuzun sesini profesyonelleştirmeyi hedefliyoruz.
  • Telefonda zor durumları yönetmek eğitimleri ile zor müşteri profillerini yönetmenizi sağlıyoruz.
  • Telefonda şikayet yönetiminin anayasasını sizler için çıkarıyor, müşteri memnuniyetinizi arttırıyoruz.
  • Telefonda ikna, müzakere ve tahsilat eğitimlerimiz ile hem çalışanlarınızın yetkinliklerini geliştiriyor hem de sizlere sihirli formüller veriyoruz.  
  • Diksiyon eğitimlerimiz ile telefonda sesinizin daha güvenli çıkmasını sağlıyoruz.  
  • Telefonda stres yönetimi eğitimleri ile müşterinizin gergin görüşmeleri hissetmemelerini sağlıyoruz.
  • Yazılı iletişim teknikleri eğitimlerimiz ile müşteriye yazılı dönüşlerinizde profesyonel duruşunuzu koruyoruz.
  • 21 yıllık deneyimimiz ile kurumunuza en uygun çözümleri üretiyoruz. 

Ayrıntılı bilgi için info@ccacademia.com.tr