Eğitimlerin davranışa dönüşmesi ve her çağrıda uygulanabilmesi için çalışırız…

Başarıyı hedefleyen bir müşteri hizmetleri organizasyonunda, kurum içi oryantasyon süreçlerinin yanı sıra, telefonda müşteriyi yönetmek, telefonu bir ilişki aracı olarak kullanabilmek, müşteriyi anlamak ve telefonda bu hissi karşı tarafa geçirebilmek gibi başlıkları içeren temel eğitimlerin müşteri temsilcileri tarafından alınması ve bu eğitimlerin izlenmesi gerekmektedir.

Müşteri temsilcileri deneyim kazandıkça müşteriyi yönetmeyi öğrenir ancak işin stresi ve tekrara giren döngüsü nedeniyle telefonda yıldızlaşması için desteğe ihtiyaç duyar. Temel eğitimlerin oturması ile birlikte bir üst hedef olarak yetkinlik eğitimleri başlıkları kurgulanır. Yetkinlik eğitimlerini tamamlayan müşteri hizmetleri çalışanları, free script çalışmaya başlayabilir. İkna, şikayet yönetimi gibi daha spesifik görevlerde yer alabilir.

Biz eğitimlerimizin öncesinde ve sonrasında uyguladığımız ölçme ve performans çalışmaları ile eğitimlerin kalıcı hale dönüştürülmesini hedefliyoruz. Önce katılımcıları ikna ediyor, daha sonra uygulamaları için sizlere özel çözümler uyguluyoruz. 

21 yıllık deneyimimiz ile kurumunuza en uygun çözümleri üretiyoruz. Müşteri temsilcileri ile en fazla gerçekleştirdiğimiz eğitim başlıklarımız:

 

  • Telefonda Etkin iletişim
  • Telefonda Satış Teknikleri
  • Telefonda Zor Durumları Yönetmek
  • Telefonda Tahsilat Teknikleri
  • Telefonda Şikayet Yönetimi
  • Telefonda Yıldızlaşmak
  • Telefonda Müzakere ve İkna Teknikleri
  • Müşteri Temsilcileri İçin Çağrı Merkezi Dinamikleri
  • Çağrı Merkezinde Doğru ve Etkili Konuşma “Diksiyon”
  • Çağrı Merkezinde Stres Yönetimi
  • Çağrı Merkezinde Takımdaşlık
  • Yazılı İletişim Teknikleri

İçerik ve uygulamalarla ilgili bilgi için info@ccacademia.com.tr