Her gün yüzlerce müşteriye ulaşan çalışanınızın sesini size dinletmemizi ister misiniz?

CC Academia olarak size, standart metotlardan farklı, çağrı merkezlerine özel çalışılmış, tamamen müşteri hizmetleri çalışanları odaklı bir ölçümleme aracı sunuyoruz. Çalışan memnuniyet ve bağlılık ölçümlemesi çalışması ile amacımız, çağrı merkezinde çalışan her kademedeki personelin ihtiyaçlarına yönelik sorular sorarak çalışanlarınızın sesini size doğru yorumlarla ulaştırmaktır.

Bir diğer hedefimiz ise, çalışanlarınızın turnover olasılığını çıkararak her kademede önlem almanız gereken kritik düzeyleri belirlemek, böylece istenmeyen kayıpların önüne geçmektir.

 Çalışan Memnuniyet ve Bağlılık Ölçümlemesi Ana Başlıkları;

  • Çalışanın gözüyle kurum değerlendirmesi
  • Çalışanın kuruma duyduğu güven değerlendirmesi
  • Çalışanın yöneticisini değerlendirmesi
  • Çalışanın üst yönetim kadrosunu değerlendirmesi
  • Çalışanın işini ve kendi konumunu değerlendirmesi
  • Çalışanın şirket iç iletişimini değerlendirmesi
  • Çalışanın eğitim-gelişim olanaklarını değerlendirmesi
  • Çalışanın içinde bulunduğu takımdaşlarını/takımını değerlendirmesi
  • Çalışanın iç tedarikçileri değerlendirmesi
  • Çalışanın bağlılık derecesini değerlendirmesi 

Ayrıntılı bilgi için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.