Üst kademe yönetici eğitimlerimiz ile çağrı merkezinizin gücünü arttırmayı hedefliyoruz. 

Çağrı merkezinde kalıcı başarının sağlanması için markanın stratejik hedefleri ile uyumlu, yüksek performans göstermeye odaklanmış, motive olmuş takımları oluşturmak üst kademe yöneticilerin görevidir.  Biz üst kademe yöneticiler ile gerçekleştirdiğimiz projelerle yönetim kadronuzun doğru mesajı müşteri temsilcisine kadar iletebilmesini, takım liderlerinin motivasyonlarını yönetmesini, çağrı merkezi metriklerinin altında yatan insan değerini görmesini, kurum-müşteri dengesini sağlamasını hedefliyoruz. 

Eğitim sonrasında mentorluk programları ile eğitimlerin başarılı şekilde uygulanmasını sağlıyoruz. 

Sadece insan yönetimi değil metrik yönetiminde verdiğimiz eğitimlerle, çağrı merkezine başka birimlerden atanmış yöneticileri de destekliyoruz. 

21 yıllık deneyim ile en çok gerçekleştirdiğimiz üst kademe yönetici eğitim başlıklarımız:

  • Çağrı Merkezi Master Şef Programı
  •  Performans Koçluğu
  • Çağrı Merkezi Yönetim Dinamikleri
  • Çağrı Merkezinde Duygusal Zekalı Liderlik
  • Yaratıcı Liderlik
  • Yönetici Satrancı
  • Motivasyon Programları

İçerik ve uygulamalarla ilgili bilgi için info@ccacademia.com.tr