Ali Emre
Yönetim Kurulu Başkanı, PDR Group

Ali Emre, Arthur Andersen Türkiye ve NCR Türkiye’de çalıştıktan sonra 1989 yılında PDR Group’u kurdu. Başlangıçta TMI’ın lisansörü olarak kurulan grup daha sonra Ali Emre tarafından Türkiye’nin lider eğitim ve danışmanlık firması ve kendi alanında bir ilk olarak konumlandırıldı.

PDR Group, stratejik ortaklıklar ile organik olarak, Türkiye içinde ve dışında satın alma ve /veya birleşmeler yolu ile inorganik olarak büyüdü ve bazı değişimler ve eklemeler sonrası, her biri kendi alanında eğitim ve danışmanlık faaliyetleri yürüten sinerjik şirketler olarak faaliyetlerine devam ediyor.

Ali Emre; farklı firmaların danışma kurullarında görev yapıyor, işini büyütme ve bir üst seviyeye çıkarma amacında olan paydaşlar ile yaptığı çalışmalarda, büyümeye, verimliliği artırmaya ve rekabet avantajı konularına odaklanarak, kurumlara sonuçlara ulaşma konusunda tavsiyelerde bulunuyor.

Ali Emre, müşterilerin büyümelerini aksatan dönüm noktalarının ve yapay engellerin yönetilmesindeki ustalığını ve becerisini danışmanlık yaptığı kurumlara sunmaktadır.

Ali Emre, 2010’da PDR Group’taki aktif liderlik görevini devretti ve sorumluluklarına Yönetim Kurulu Başkanı olarak devam ediyor.

Evli ve iki çocuk babası olan Ali Emre, aynı zamanda “MBÖ / Management by Öylesine” isimli iş kitabının da yazarı.


Elvin Coşkun
Genel Müdür, CC Academia

Elvin Coşkun kariyerine, henüz üniversitede öğrenci iken, Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan Pamukbank Dialog’ta çağrı merkezi elemanı olarak, CC Academia’nın da kurulduğu yıl olan 1997’de başladı.

CC Academia’nın ilk seminer katılımcılarından olan Elvin; Pamukbank’tan ayrıldıktan sonra 2007 yılına kadar Avea’da Müşteri İlişkileri Müdürü olarak çalıştı. Daha sonra kariyerine eğitim ve danışmanlık sektöründe devam etme kararı aldı ve CC Academia’ya katıldı.

Elvin Coşkun 2010 yılından bu yana CC Academia Genel Müdürü olarak görev yapıyor ve çağrı merkezi sektörünün önde gelen danışmanlarından biri olarak anılıyor. Liderlik sorumluluklarının yanında aynı zamanda koç ve danışman olarak çağrı merkezi yöneticilerine destek veriyor.

Elvin, evli, iki çocuğu var ve çağrı merkezinde pek çok yeni eğitim programının yaratıcısı.


Cansu Tekneci
Proje ve Satış Yönetmeni, CC Academia

Cansu Tekneci,Dumlupınar Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesinden mezun oldu. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji bölümüne devam ediyor.

2015 yılında CC Academia’ya katıldı.Şu anki görevlerinin arasında eğitim ihtiyaçlarının planlanması, kurumlar için gereksinim ve beklentilere uygun projelerin tasarlanması, sunulması,satış ve organizasyonun tüm süreçlerinin düzenlenmesi ve pazarlama aktivitelerinin yönetilmesi konuları yer almaktadır.

Cansu, CC Academia çalışanları arasından 2017 - 2018 -2019 yıllarında üst üste “Takımdaşlık” ve 2019 “Çift Poşetçi” ödüllerini kazanmıştır.

Cansu, CC Academia bünyesinde Proje ve Satış Yönetmeni olarak çalışmaya devam etmektedir.


Ebru Açıkalın
Satış ve İş Geliştirme Müdürü, CC Academia

Marmara Üniversitesi Turizm ve Otel Yöneticiliği bölümünden mezun olduktan sonra Debant Dış Ticaret ve Pazarlama A.Ş.’ de finans alanında çalışmaya başladı.

12 yıllık finans deneyiminin ardından, 6 yıl İMİ Conferences’da, Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı Fuarı’nın satış ve operasyonunu yürüttü. Bu süre içinde İMİ Conferences ve İMİ Fuarcılık tarafından hayata geçirilen, Çağrı Merkezi Sektörüne yönelik birçok projede etkin rol aldı.

Eğitim ve danışmanlık sektörü ile tanıştığı Management Center Türkiye’de 2 yıl İnsan Kaynakları Zirvesi ve Pazarlama Zirvesi’nin koltuk satışından sorumluydu.

2019 yılı Şubat ayında CC Academia’ya katıldı. Firmaların eğitim ihtiyaç analizleri sonrasında, terzi usulü, beklentilere uygun, eğitim gelişim projelerinin tasarlanması ve sunulması görev ve sorumlulukları arasındadır.

Ayrıca, CC Academia bünyesinde açılan, genel katılıma açık seminerlerinin düzenlenmesi, satışı, eğitim danışmanlarının organizasyonu ve pazarlama aktivitelerinin yapılması da Ebru tarafından yürütülmektedir.

Evli ve 2 kız çocuğu annesidir.


Çiğdem Çiftçi
Kalite ve Eğitim Gelişim Bölüm Müdürü, CC Academia

Çiğdem Çiftçi kariyerine, üniversiteden mezun olduktan hemen sonra, 1997 yılında GSM sektörünün liderlerinden Turkcell’de Müşteri Temsilcisi olarak başladı. Daha sonra Müşteri Hizmetlerinin tek çatı altında toplanması ile birlikte Global Bilgi’ye geçiş yaptı. 2005 yılına kadar Turkcell Müşteri Hizmetlerinin birçok departmanında Birim Yöneticiliği görevini yürüttü.

Kariyerine Yıldız Holding bünyesinde Exper Bilişim de Müşteri Hizmetleri Müdürü, Full Akaryakıt Şirketinde Müşteri Hizmetleri Müdürü, Tempo Çağrı Merkezinde İnsan Kaynakları İşe Alım Birim Müdürü olarak devam etti. 2013 yılından beri CC Academia da Eğitim Danışmanı, 2019 Eylül itibari ile de Eğitim Ve Kalite Bölüm Müdürü olarak çalışmaya devam etmektedir.

Müşteri Hizmetleri Yetkinlik Eğitimleri, Çağrı Merkezi Yöneticilik Eğitimleri, Performans Koçluğu, Çağrı Merkezi Danışmanlığı çözüm başlıklarının yanı sıra Profesyonel Koç olarak hizmeti vermektedir.

Çiğdem, evli, İki çocuk annesidir.

 


Ceren Korun
Genel Müdür Asistanı, CC Academia

Ceren Korun, Beykent Üniversitesi Yeni Medya bölümünden mezun oldu. Basın yayın ve eğlence sektöründe sosyal medya uzmanlığı, organizasyon sorumluluğu bölümlerinde çalıştı.

Ceren Korun, 2017 yılında CC Academia’ya katıldı.

Ceren’in şu anki görevleri arasında, satış ve organizasyonunun yürütülmesi, firmalardan kuruma özel olarak gelen taleplerin karşılanması, eğitim danışmanlarının organizasyonu ve pazarlama aktivitelerinin yürütülmesi sayılabilir.

Ceren, CC Academia bünyesinde Genel Müdür Asistanı olarak çalışmaya devam etmektedir.