Ne kadar bilirseniz bilin, iletişimi yönetebildiğiniz ve  bildiklerinizi karşı tarafa aktarabildiğiniz ölçüde başarılı olursunuz. 

Firmanızın alt yapısını etkin şekilde yöneten bilgi işlem çalışanlarınızın telefon iletişimi konusunda desteklenmesi gerektiğini biliyoruz. Çok önemli işlere imza atan bilgi işlem departmanlarında karşılanan ve yönetilen telefon görüşmelerinin kalitesini arttırmayı hedefliyoruz. Bilgi işlem çalışanlarınızın kurum telefonlarında iç iletişimi doğru yönetmeleri için projeler yapıyoruz. Telefon görüşmelerini dinleyerek bilgi işlem departmanınızın etkinliğini ve prestijini arttırıyoruz.

Sistem üzerinde personellerinizi yönlendirirken telefon iletişimini de yönetmesini sağlayacak çözümlerimiz ile daha etkin görüşmelere imza atmanızı sağlıyoruz.

Bilgi işlem departmanlarına özel olarak gerçekleştirdiğimiz projelerde;

  • Telefonda yönlendirme yaparken uyulması gereken kuralları ileterek görüşmelerinizi iki tarafın da verim alacağı bir platforma taşıyoruz.
  • Telefonda zor durumları yönetmek eğitimleri ile zor profilleri telefonda yönetmenizi sağlıyoruz.
  • Telefonda stres yönetimi eğitimleri ile çalışanlarınızın gergin görüşmeleri yönetmelerini sağlıyoruz.  
  • Telefonda hizmet kalitesi eğitimleri ile bilginin işinin ehli şekilde aktarırken karşıdaki insan faktörünün de unutulmaması gerektiğini öğretiyoruz.
  • Programların ve sistemin tuşlarının arkasındaki duyguların yönetiminin reçetelerini veriyoruz.   
  • Diksiyon eğitimlerimiz ile telefonda sesinizin daha güvenli çıkmasını sağlıyoruz.  
  • Yazılı iletişim teknikleri eğitimlerimiz ile müşteriye yazılı dönüşlerinizde profesyonel duruşunuzu koruyoruz.
  • 21 yıllık deneyimimiz ile kurumunuza en uygun çözümleri üretiyoruz. 

Ayrıntılı bilgi için info@ccacademia.com.tr