Markanın çağrı merkezini outsource etmesi önemli bir karardır. Müşterilerinizi çözüm ortağınıza teslim ederken CC Academia olarak kurumları biz denetliyoruz. Outsource hizmetinizi yapılandırıyor, kilit noktalarda sizi destekliyoruz. Böylece kurumunuza gelen çağrıların güvence altına alınmasını sağlıyoruz. Çağrılarınızı biz dinliyor, tarafsız değerlendirmelerimizle gelişiminize destek veriyoruz. 

Outsource denetiminde önem verdiğimiz kritik noktalar: 

  • Çağrı başı maliyet
  • Bilgi akışının organizasyonu
  • Ekibin lokasyonu
  • Teknolojik altyapı kullanımı
  • Sistemlerin entegrasyonu 

Sonuçta, inhouse veya outsource seçimi her kuruluşun misyonu, ihtiyaçları ve hedeflerine bağlı olarak karar verilmesi gereken bir konudur. Çünkü çağrı merkezi teknolojisinin kuruma entegre edilmesi, iş gücünün değişkenliği ile beraber kurumlar en iyi yolu seçmek zorundalardır. Başarının anahtarı, seçenekleri doğru değerlendirmek ve kritik noktaları gözden kaçırmamaktır.

CC Academia’de biz, kurumsal müşterilerimize, doğru kararları vermeleri, doğru yatırımı yapmaları ve zamanı doğru kullanmaları için danışmanlık yaparız. Danışmanlık yaparken aşağıdaki noktalara göre seçenekleri değerlendiririz: 

  • Kültürel Uyum 
  • Raporlama becerisi 
  • Sektör deneyimi
  • İK’nın gücü
  • Turnover oranı
  • Eğitim politikası ve süreçleri, eğitmen deneyimi
  • Ödül var / yok
  • ISO belgeleri var/yok
  • Acil zamanlarda destek verebilmesi
  • Bosch Termoteknik gibi kurumsal şirketlerle çalışması ve referans puanı
  • Proje liderinin cv’si
  • Yetkililere ulaşım kolaylığı
  • Kullandığı teknoloji düzeyi