Vatandaş Memnuniyetini Yükseltme Projesi

Vatandaşın taleplerini ulaştırdığı merkez çalışanlarının iletişimini kuvvetlendirmek için müşterimiz bizimle irtibata geçti. Daha önce iletişim eğitimleri aldıklarını, belli bir seviyede hizmet verdiklerini ancak memnuniyeti arttırmak için proje yapmak istediklerini söylediler. Ayrıca iç iletişimlerini geliştirme ve takım ruhunu yakalama hedefleri vardı.

Konuyu bir proje olarak ele aldık. Öncelikle vatandaşa doğru kanallar üzerinden ulaşmak için etkin dinlemenin önemine vurgu yapacak ve kurum kültürlerini besleyecek bir program üzerinde çalıştık. Vatandaş ile iletişimde etkili bir ağ örecek ve çalışanların kendi gerçek potansiyellerini ortaya çıkaracak uygulamalar ile eğitimi besledik.

2 gün süren eğitimde katılımcılar yaratıcı drama eşliğinde eğlenerek öğrenmenin keyfini çıkarttılar. Akış içerisinde konu anlatımı, doğaçlamalar ve oyunlar kullanıldı. Katılımcıların yaratıcılıklarını ortaya çıkaran, bireysel farkındalıklarını geliştiren ve grup bilinçlerini ön plana alan uygulamalar ile hizmette fark yaratmanın incelikleri çalışıldı.

Bu eğitim sonrası grubun performansında artış gözlemlendi. Motivasyonları arttı. İletişim kaliteleri ve hedeflerine ulaşma oranları yükseldi. Eğitimden memnuniyet çok yüksek olduğu için yıl içerisinde yaratıcı drama destekli eğitimlerle devam etme kararı aldılar.