Mağaza Çalışanlarına Yönelik Müşteri Bağlılığı Programı

Geniş mağaza zincirleri olan müşterimiz, telefonda müşteriyi mağazaya davet etme eğitimleri ile ilgilendiğini ileterek bize ulaştı. Müşteriyi yeni koleksiyon dönemlerinde aramak isteyen müşterimiz bu aramaların mağaza personeli tarafından yapılmasını planladığını söyledi. Mağaza çalışanlarının yüz yüze satış ile ilgili pek çok eğitim aldığını ancak telefon görüşmeleri üzerine bir eğitim başlığı düzenlemediklerini iletti.

Konuyu bir proje olarak ele aldık. Müşteriye telefonda ulaşmanın inceliklerini ve müşteride fark yaratma tekniklerini içeren eğitim üzerine çalıştık. Gün içinde gelen onlarca telefonun arasında nasıl fark yaratabileceklerini çalıştık. Telefon ile müşteriye ulaşma akışı düzenleyerek reçeteler oluşturduk.

2 gün telefonda hizmet kalitesi, bağlılık yaratma ve ikna temellerinde kurguladığımız eğitimi gerçekleştirdik. Farklı uygulamalarla tasarladığımız eğitime ekibimiz tarafından seslendirilen ses kayıtları ekleyerek zenginleştirdik.

Eğitimler tamamlandıktan sonra aramalar bulut üzerinden gerçekleştirildi. Ses kayıtları alındı ve değerlendirildi. Anlık olarak gelişim alanları raporlandı. Projenin sonunda müşteri memnuniyetinde ve mağazaya gelen müşteri sayısında artış gerçekleşti.