Vatandaşa hizmet veren birçok kamu kurumu, telefonda iletişimin önemini bilerek çalışanlarını geliştirici projelere imza atıyor. 

Vatandaşlara birçok konuda hizmetler vermek amacıyla gerekli olan altyapıyı sağlayan, yatırımlar gerçekleştiren kamu sektörü bu görevlerin temelinde vatandaş memnuniyeti ve vatandaş hizmeti olduğunu bilerek vatandaşların telefonda ulaştıkları her çalışanı geliştirmek zorundadır. Vatandaş memnuniyeti, hizmeti hayata geçirmek kadar, bunun iletişimini de doğru yapmaktan geçer.

Vatandaşlarla iletişim araçlarının tümüyle (telefon,e-mail,chat,yüzyüze,video konferansla hizmet, sosyal media) hizmet vermek, problem çözmek, tahsilat yapmak, sosyal hizmetler altındaki tüm konularda mükemmel vatandaş deneyimini yaratmak için çözümler sunuyoruz.

Sadece alınmak istenen hizmet ya da iletişimi asgari standartlarda veriyor olmak değil, artık memnun vatandaş deneyimi hizmet anlayışla aynı paralelde götürmeyi hedefliyoruz.

"Hizmet = Memnun Vatandaş" formülündeki en önemli bileşenim etkin iletişim olduğunu bilerek telefonda vatandaşa  dokunan herkese özel projeler yapıyoruz. İletişimi sanata dönüştürme yolunda oluşturduğumuz eğitim ve gelişim içeriklerini 20 yıllık bilgi birikimimizle iletişim ağlarındaki vatandaş temsilcileri ve yöneticileriyle paylaşıyoruz.

Sektöre özel olarak gerçekleştirdiğimiz bazı projelerden örnekler;

  • Veri iletişim merkezleri geliştirme projeleri

Genellikle vatandaşın veya üyelerin telefon ile hizmet aldığı kamu kuruluşlarının hizmet kalitelerini geliştirmek için gerçekleştirilen projelerde hedefimiz standart hizmeti sağlamak ve vatandaş memnuniyetini üst noktalara taşımaktır. 

  • Şikayet yönetimi eğitimleri

Aldığı hizmetten memnun olmayan vatandaşların kurumlara ulaşarak bıraktığı şikayetleri daha etkin cevaplamak, verilen hizmeti telefonda etkin şekilde aktarmak ve süreçlerde vatandaşın koluna girmek için kamu kurumları ile birlikte hareket ederek projeler gerçekleştiriyoruz. 

  • Kamu hizmet geliştirme çalışmaları

Sağlık, enerji, su, altyapı hizmetleri gibi vatandaşa bilgilendirme yapan ve hizmetini telefonda da sunan kurumların içerisinde vatandaşın ulaşacağı her noktada vatandaş deneyimini geliştiren çalışmalar yapıyoruz. Projelerimizle çalışanların eğitimlerini veriyor, gizli müşteri uygulamaları ile iletişim becerilerini hayata geçirme oranlarını denetliyoruz. 

Projelerimiz hakkında ayrıntılı içerik almak için: info@ccacademia.com.tr