Çağrı merkezinde kalite departmanı, geminin gözcülüğünü üstlenir ve kaptana doğru bilgiler taşır. Geminin rotası kalite departmanının görüşlerine göre şekillenir. 

Çağrı merkezlerinde kalite uzmanları çağrı kayıtları ve kalite formları arasında sıkışmış, sadece çağrıyı dinleyip puanlandırmamalılar. Çağrı merkezinin kalite çarkını çeviren denetmenler için hazırladığımız gelişim programlarımız ile hem çağrı merkezinizde çağrı kalitenizi arttırıyor, hem de donanımlı kalite denetmenleriniz ile fark yaratan müşteri deneyimi yolculuklarına çıkmanızı sağlıyoruz. 

21 yıllık kalite yönetimi deneyimi ile en çok gerçekleştirdiğimiz eğitim başlıklarımız:

  • Çağrı Merkezinde Kalite Yönetimi
  • Kalibrasyon Workhopları
  • Kalite Uzmanları İçin Eğitim Hazırlama Programları
  • Kalite Bölüm Yöneticileri İçin Mentorluk

İçerik ve uygulamalarla ilgili bilgi için info@ccacademia.com.tr