Müşteri için kritik öneme sahip finans departmanları, müşteri sadakatini yaratacak en önemli merkezdir.

Ne kadar matematiksel işlem olarak gözükse de rakamların altında yatan insan faktörünü finans departmanlarında çalışanların göz ardı etmemesi gerekir. Biz finansçının güven veren sesini müşteriye duyurmak için geliştirdiğimiz özel projelerle sizi destekliyoruz.

Satış sonrasında kurumunuzun imajının zedelenmemesi için muhasebe ve tahsilat birimleri ile iz bırakan eğitimler yapıyoruz. Müşterinin kuruma bağlılığının en önemli noktası olduklarını hissettirerek telefon görüşmelerini profesyonel çizgiye taşıyoruz.

Telefonda dilin düşünceyle etkileşimini göz ardı etmiyoruz. Özellikle hizmet verirken kurum adına yapılan konuşmalarda kurumun düşüncelerini, prosedürlerini mümkün olduğunca açık bir sözlü anlatım ve profesyonel dil kullanımıyla karşı tarafa aktarmanın formüllerini öğretiyoruz.

Her arayanı beklenen bir misafir gibi karşılamak mottosu ile telefon görüşmelerinizi müşteri memnuniyeti odağında ele alıyoruz.

Finansçılara özel olarak gerçekleştirdiğimiz projelerde;

  • Kurumunuzun telefonla müşteri yönetme/yönlendirme anayasasını oluşturuyoruz. Böylece kurumunuzu daha profesyonel bir algıya kavuşturuyoruz.
  • Konuşma standartlarınızı reçeteler ile destekliyor, eğitim sonrasında isterseniz gizli müşteri aramaları ile kültürün ne kadar oturduğunu kontrol ediyoruz.
  • Telefonda ikna, müzakere ve tahsilat eğitimlerimiz ile hem çalışanlarınızın yetkinliklerini geliştiriyor hem de sizlere sihirli formüller veriyoruz.  
  • Diksiyon eğitimlerimiz ile telefonda sesinizin daha güvenli çıkmasını sağlıyoruz.  
  • Müşterilerinizi dinleme ve anlama kriterlerimiz ile müşteri deneyiminizi geliştiriyoruz.
  • 21 yıllık deneyimimiz ile kurumunuza en uygun çözümleri üretiyoruz. 

Ayrıntılı bilgi için info@ccacademia.com.tr