Kurum bağlılığında önemli rol oynayan insan kaynakları çalışanları, iç iletişimde fark yaratan telefon görüşmeleri ile kurum kültürünün öncüsü olmalı. 

Personelin niteliklerini destekleyen, iç iletişimini yöneten, personel ile telefonda iletişim kuran ve iç müşteri hizmeti veren insan kaynakları çalışanları kurumun iç iletişim kalitesini de oluşturur. Personel ile düzenli görüşmeler yaparken en çok telefonu araç olarak kullanan insan kaynakları çalışanları telefonda mülakat tekniklerinden, iç müşteri memnuniyetine kadar her noktada bilgili ve öncü olmalıdır.  

İnsan kaynakları departmanlarına özel olarak gerçekleştirdiğimiz projelerde;

  • Telefonda personel ihtiyaçlarına cevap verirken uyması gereken etik kuralları aktarıyoruz.
  • Telefonda iç hizmet kalitesi eğitimleri ile bilginin işinin ehli şekilde aktarırken karşıdaki insan faktörünün de unutulmaması gerektiğini öğretiyoruz.
  • Telefonda mülakat teknikleri eğitimleri ile aday elemelerini, adayın performans değerlerini çıkartmayı öğretiyor, süreçlerinize hız kazandırıyoruz.
  • Telefonda zor durumları yönetmek eğitimleri ile zor profilleri telefonda yönetmenizi sağlıyoruz.
  • Telefonda stres yönetimi eğitimleri ile çalışanlarınızın gergin görüşmeleri yönetmelerini sağlıyoruz.  
  • Diksiyon eğitimlerimiz ile telefonda sesinizin daha güvenli çıkmasını sağlıyoruz.  
  • Yazılı iletişim teknikleri eğitimlerimiz ile müşteriye yazılı dönüşlerinizde profesyonel duruşunuzu koruyoruz.
  • 21 yıllık deneyimimiz ile kurumunuza en uygun çözümleri üretiyoruz. 

Ayrıntılı bilgi için info@ccacademia.com.tr