CC Academia 2018 Kaliteligi Ödülleri Sahiplerini Buldu!

PDR Group çatısı altında 1997’den beri çağrı merkezi ve müşteri hizmetlerine eğitim, danışmanlık, kalite değerlendirme ve ölçümleme hizmeti veren Telephone Doctor Türkiye, yeni ismiyle CC Academia, 20 Şubat Çarşamba günü Gayrettepe Qubbe’de 2018 Kaliteligi ödül gecesini gerçekleşti.

CC Academia’nın yeni eğitim metodolojilerini, bunun yanı sıra kalite değerlendirme ve ölçümlemelerinde kullanacağı yeni sistemi tanıttığı gecede yıl boyunca yarışan 29 firma aranından 2018 Kalite Ligi ödülleri ve kategori bazlı ödüller sahiplerini buldu.

Kalite Ligi kazananları aşağıdaki sıralama ile ödüllerini aldı:

  1. Nissan Otomotiv Çağrı Merkezi
  2. Borusan Otomotiv çağrı Merkezi
  3. Turkish Bank Çağrı Merkezi

Kategori ödülleri ise şöyle sıralandı:

  • İş Canlısı Ses Tonu Kategorisi Özel Ödülü : Garanti Bankası Çağrı Merkezi
  • Müşteriyi Misafir Gibi Karşılama Kategorisi Özel Ödülü : Emin Evim Çağrı Merkezi 
  • Müşteriyi Etkin Dinleme Kategorisi Özel Ödülü : Renault
  • Müşteriye Uyum Sağlama Kategorisi Özel Ödülü : Amerikan Hastanesi 

Yıllara Göre Ödül Alan Firma Sıralamaları:

2017-2016 arasında lig sonuçları 18 aylık ortalama ile gerçekleşti. Katılan 27 firmanın kazanları ödüllerini aşağıdaki sıralama ile teslim aldı. 

  1. Renault Mais Çağrı Merkezi
  2. Borusan Otomotiv Çağrı Merkezi
  3. Turkishbank Çağrı Merkezi

2015 yılında ligde 19 firma yarıştı. Yıl içinde marka telefonlarını en iyi yöneten çağrı merkezleri şöyle sıralandı:

  1. Renault Mais Çağrı Merkezi
  2. Turkishbank Çağrı Merkezi
  3. Odeabank Çağrı Merkezi
  • KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Kliksa İç ve Dış Ticaret A.Ş.
  • KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Turkish Bank A.Ş.
  • KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM)
  • KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Eureko Sigorta A.Ş.
  • KaliteLigi En İyi Müşteri Deneyimi: Cigna Finans Emeklilik ve Hayat A.Ş.

2014 yılında yarışan 21 müşteri arasındaki yaraın sonuçları aşağıdaki sıralama ile tamamlandı:

  1. Renault Mais Çağrı Merkezi / Yapı Kredi Çağrı Merkezi (Bankacılık 500+ koltuk)
  2. Allianz Yaşam ve Emeklilik Çağrı Merkezi
  3. Odeabank Çağrı Merkezi
  4. Kuveyt Türk Katılım Bankası Çağrı Merkezi