2021 KaliteLigi Birincilik ve Gülümseten Kalite Ödülleri Sahiplerini Buldu

CC Academia tarafından 10 yıldır gerçekleştirilen araştırmada, 2021 yılında tüm yıl boyunca yapılan değerlendirmeler sonucunda en yüksek müşteri deneyimi puanını alan Çağrı Merkezleri ödüllendirildi.

Yıl içerisinde 54 ayrı markanın yer aldığı Ligde e-ticaret, finans, sigorta, bireysel emeklilik, belediye, yapı market, medya, enerji, bilişim, lojistik ve sağlık sektörlerinin güçlü markalarının çağrı merkezleri yarıştı.

Bu yıl birincilik ödülünü geçen sene Müşteriyi Sahiplenme kategorisinde ödüle layık görülen Nissan Otomotiv aldı. Tüm yıl boyunca kıyasıya rekabetin etkin olduğu yarışta Nissan Otomotiv yıl ortalamasında 90,50 puanla birinciliği elde etti.

İkincilik ödülümüz,  geçen senenin birincisi Borusan Otomotiv’e, üçüncülük ödülümüz ise Tekzen’e verildi.

Son 2 yıldır genel değerlendirmelerin yanı sıra vermiş olduğumuz kategori ödüllerimizde ise;

Borusan Otomotiv Lig ikinciliğinin yanı sıra;
 

Beni Sahiplendi ve Yönlendirdi

Benim Her Sorumu Etkin Dinledi kategorilerinde

Fuzulev’de;

Beni Özel Hissettirdi ve Pozitif İletişim Kurdu

Benimle Samimi ve Sıcak Bir Konuşma Yaptı kategorilerinde ödüle layık görülmüştür.

Yıllara Göre Ödül Alan Firma Sıralamaları:

2021 yılında ligde 54 firma yarıştı. 2021 KaliteLigi birincilik ödülü ve Gülümseten Kalite ödülleri sahiplerini buldu.

  1. Nissan Otomotiv Çağrı Merkezi
  2. Borusan Otomotiv Çağrı Merkezi
  3. Tekzen Çağrı Merkezi
  • Gülümseten Kalite - Beni Sahiplendi ve Yönlendirdi Birincisi Ödülü : Borusan Otomotiv Çağrı Merkezi
  • Gülümseten Kalite - Benim Her Sorumu Etkin Dinledi Birincisi Ödülü: Borusan Otomativ Çağrı Merkezi
  • Gülümseten Kalite - Beni Özel Hissettirdi ve Pozitif İletişim Kurdu Birincisi Ödülü: Fuzulev 
  • Gülümseten Kalite - Benimle Samimi ve Sıcak Bir Konuşma Yaptı Birincisi Ödülü: Fuzulev

2020 yılında ligde 27 firma yarıştı. 2020 KaliteLigi birincilik ödülü ve Gülümseten Kalite ödülleri sahiplerini buldu.

  1. Borusan Otomotiv Çağrı Merkezi
  • Gülümseten Kalite - Müşteriyi Sahiplenme Birincisi Ödülü : Nissan Otomotiv Çağrı Merkezi
  • Gülümseten Kalite - Alternatif Yaratma Birincisi Ödülü : Aegon 
  • Gülümseten Kalite Müşteri İle Uyum Birincisi Ödülü : Tekzen

2019 yılında ligde 20 firma yarıştı. 2019 KaliteLigi ödülleri sahiplerini buldu.

  1. Nissan Otomotiv Çağrı Merkezi
  2. Borusan Otomotiv Çağrı Merkezi
  3. Renault Diyalog

2018 yılında ligde 29 firma yarıştı. 2018 KaliteLigi ödülleri ve kategori bazlı ödüller sahiplerini buldu.

  1. Nissan Otomotiv Çağrı Merkezi
  2. Borusan Otomotiv Çağrı Merkezi
  3. Turkish Bank Çağrı Merkezi
  • İş Canlısı Ses Tonu Kategorisi Özel Ödülü : Garanti Bankası Çağrı Merkezi
  • Müşteriyi Misafir Gibi Karşılama Kategorisi Özel Ödülü : Emin Evim Çağrı Merkezi 
  • Müşteriyi Etkin Dinleme Kategorisi Özel Ödülü : Renault
  • Müşteriye Uyum Sağlama Kategorisi Özel Ödülü : Amerikan Hastanesi 

2017-2016 arasında lig sonuçları 18 aylık ortalama ile gerçekleşti. Katılan 27 firmanın kazanları ödüllerini aşağıdaki sıralama ile teslim aldı. 

  1. Renault Mais Çağrı Merkezi
  2. Borusan Otomotiv Çağrı Merkezi
  3. Turkishbank Çağrı Merkezi

2015 yılında ligde 19 firma yarıştı. Yıl içinde marka telefonlarını en iyi yöneten çağrı merkezleri şöyle sıralandı:

  1. Renault Mais Çağrı Merkezi
  2. Turkishbank Çağrı Merkezi
  3. Odeabank Çağrı Merkezi
  • KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Kliksa İç ve Dış Ticaret A.Ş.
  • KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Turkish Bank A.Ş.
  • KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM)
  • KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Eureko Sigorta A.Ş.
  • KaliteLigi En İyi Müşteri Deneyimi: Cigna Finans Emeklilik ve Hayat A.Ş.

2014 yılında yarışan 21 müşteri arasındaki yaraın sonuçları aşağıdaki sıralama ile tamamlandı:

  1. Renault Mais Çağrı Merkezi / Yapı Kredi Çağrı Merkezi (Bankacılık 500+ koltuk)
  2. Allianz Yaşam ve Emeklilik Çağrı Merkezi
  3. Odeabank Çağrı Merkezi
  4. Kuveyt Türk Katılım Bankası Çağrı Merkezi