Çiğdem Çiftçi

Türkiye'de çağrı merkezi bilincinin daha yaygınlaşmadığı, ailemin "nasıl bir iş ki bu gecede çalışacaksın" demelerine rağmen ikna edip başladığım bu sektöre , 1997 yılından beri hizmet veriyorum. Her ne kadar o dönemde bunun bilincinde olmasam da bugün ne kadar doğru bir adım olduğunu, ve bunun benim şansım olduğunu düşünüyorum.

Müşteri Temsilcisi olarak başladığım görevime operasyon müdürü olarak devam ettim. Çağrı merkezi yöneticiliğinin yanı sıra aynı sektörde ancak farklı bir departmanda İşe Alım Müdürlüğü deneyimi de elde ettim. Şimdi de bu zamana kadar olan tecrübemi paylaşacağım bir platform olan PDR Grup - CCacademia da aynı yolda yürüdüğümüz katılımcılarımızla sadece müşteriye nasıl dokunulması değil kendilerini nasıl yönetecekleri, calısanlarını nasıl yöneteceklerine dair paylaşımlarda bulunuyorum.


Deniz Karadeniz

Deniz Karadeniz, Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Biyoloji bölümünden mezun olmuştur.

Abdi İbrahim İlaç firmasında Pazarlama Stajyeri olarak başladığı kariyerini, IVY The Californian Brasserie’te Halkla İlişkiler Sorumlusu, Abdi İbrahim İlaç’ta Tıbbi Mümessil, Numil Gıda / Bebelac firmasında Tıbbi Satış Mümessili, Sifar İlaçlarında Ürün Müdürü olarak devam ettirdi. Global Akademi’de Eğitim Koordinatörü pozisyonunda görev alan Deniz Karadeniz Sağlık Bakanlığı onaylı İlkyardım eğitmeni ve Yaratıcı Drama Lideridir. “Öpünce Geçmeyen Uflar” için İlkyardım eğitimi ile annelere ve babalara, çocukları acil bir durumla karşı karşıya kaldığında yapılması gereken doğru ilkyardım uygulamalarını aktarmaya devam etmektedir.

PDR Group bünyesinde Yaratıcı Drama eğitimleri, İşyerinde Güvenli Davranış, Etkin İletişim Becerileri ve Stres Yönetimi konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Ebru Demirci

Ebru Demirci, İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik Bölümünden mezun olmuştur.

International Sos Assistance Türkiye Temsilciliği’de Pazarlama Müdürü olarak başladığı kariyerini, Sky Line Ulaşım da Planlama ve Pazarlama Müdürü, Avivasa Emeklilik ve Hayat da Finansal Planlama Yöneticisi, Aegon Hayat ve Emeklilik de Marmara Bölge Eğitim Uzmanı olarak devam ettirdi.

Kariyeri süresince uzun yıllar Genel Hayat Sigortacılığı, Bireysel Emeklilik Sistemi Mevzuatı, Sigorta Hukuku, Ürün ve Satış Teknikleri ile Kişisel Yetkinlik eğitimleri gerçekleştirmiştir.  Ebru Demirci, PDR International bünyesinde Sunuş Teknikleri, Eğitimcinin Eğitimi, İletişim, Stres Yönetimi, Problem Çözme ve Karar Verme Becerileri konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Eda Yavaş Demir

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan sonra reklam ve otomotiv sektöründe Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak çalıştı. Kariyerine AEGON Emeklilik ve Hayat şirketinin satış bölümünde devam etti. En son Birim Yöneticisi olarak çalıştığı kurumda ekiplerinin satış hedefleri ve eğitiminden sorumlu oldu.

TRT İzmir Radyosunda şan eğitimi alan Eda, 2011 yılında Müjdat Gezen Sanat Merkezi Actor Studio’da oyunculuk eğitimi aldı. Yazı atölyeleri ile yaptığı çalışmalar sonucu İpekli Mendil isimli kitabın ortak yazarlarından biri oldu.

Eda, TS ISO 16949 ve ISO 14001 Belgelerine sahiptir. Bugün CC Academia ve PDR International’da Eğitim ve Gelişim Yöneticisi olarak çalışmaya ve PDR Group’un projelerinde sorumluluklar almaya devam etmektedir.

2019 yılında Mindfulness Based Stress Reduction programını tamamlamıştır. Kurumsal ve bireysel düzeyde Mindfulness kavramı üzerine çalışmaları devam etmektedir.  


Elvin Coşkun

Elvin Coşkun kariyerine, henüz üniversitede öğrenci iken, Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan Pamukbank Dialog’ta çağrı merkezi elemanı olarak, CC Academia’nın da kurulduğu yıl olan 1997’de başladı.

CC Academia’nın ilk seminer katılımcılarından olan Elvin; Pamukbank’tan ayrıldıktan sonra 2007 yılına kadar Avea’da Müşteri İlişkileri Müdürü olarak çalıştı. Daha sonra kariyerine eğitim ve danışmanlık sektöründe devam etme kararı aldı ve CC Academia’ya katıldı.

Elvin Coşkun 2010 yılından bu yana CC Academia Genel Müdürü olarak görev yapıyor ve çağrı merkezi sektörünün önde gelen danışmanlarından biri olarak anılıyor. Liderlik sorumluluklarının yanında aynı zamanda koç ve danışman olarak çağrı merkezi yöneticilerine destek veriyor.

Elvin, evli, iki çocuğu var ve çağrı merkezinde pek çok yeni eğitim programının yaratıcısı.


Emel Özkan 

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan hemen sonra iş hayatına 1999’da BBA’da (Beymen Boğaziçi Alboy) perakende sektörü mağazacılık ile başlayan Emel Özkan, daha sonra Oyakbank Çağrı Merkezi’nde müşteri temsilciliği ve ardından takım liderliği, TSK AKİM Sorumluluğu görevlerinin yanında, pek çok projenin oluşumunda da farklı pozisyonlarda görevler aldı. Özellikle TSK Akıllı Kart İletişim Merkezi sürecinde TSK Genelkurmay Başkanlığı ile ortaklaşa yürüttüğü projelerin hayata geçmesinde önemli rolleri oldu.

Ing Bank bünyesinde 6 yıl boyunca, Müşteri İletişim Merkezi Eğitim Bölümü eğitmenliği görevinde iken, “Çağrı Merkezi’ne Müşteri Temsilciliği ile Başlangıç Eğitimleri”ni düzenleyip, 800’den fazla kişiye bu eğitimleri vermiştir. Oryantasyon’dan Telefonda İletişim, Telefonda Satış, İknanın Gücü, Kurumsal Sistemler, Banka Kart Yapısı ve Kredili Ürün Süreçleri konularına kadar pek çok konuda eğitimler hazırlamış ve vermiştir. 2015’den buyana da PDR Group CCAcademia’da script ve süreç danışmanlığı, performans koçluğu yapmakta ve müşteri hizmetleri yetkinlik, çağrı merkezi yöneticilik alanlarında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Eser Poyraz

Marmara Üniversitesi Hukuk Mezunu olduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesinde Önce Sinema ardından İnsan Hakları Hukuku alanlarında burslu yüksek lisans yaptı. Kadıköy Deneme sahnesinde amatör olarak oyunculuk ve eğitmen asistanlığı yaptı. Leman Yayıncılığın bir yıllık yazarlık seminerlerine katıldı ve çeşitli gazete ve dergilerde yazıları yayımlandı. 

Çalışma hayatına üniversitesi öğrencisiyken Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkeziyle başladı. Ardından Avea iletişim hizmetleri çağrı merkezi ve hukuk departmanında çalıştı. Profesyonel hayatına sırasıyla Bayraktar Hukuk Bürosu, Okanlı Hukuk Bürosu ve Toyiki Uluslararası Çocuk Çarşıları AŞ: de avukat olarak devam etti. Basın hukuku, İş Hukuku, Fikir ve sanat eserleri Hukuku, Ticaret Hukuku başta olmak üzere özel hukuk alanlarında edindiği tecrübe ile 2009 yılında kendi hukuk bürosunu kurarak serbest olarak çalışmaya başladı. Avukatlığın yanı 2016 yılından beri CC Academia bünyesinde her başlıkta eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.


Funda Karca

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü’nden mezun olduktan sonra aynı üniversitede İşletme Bölümü’nde Yönetim ve Organizasyon Yüksek Lisansı yapmıştır.

Doğan Grubu’nda Sigorta ve Bireysel Emeklilik sektörlerinde satış tecrübesiyle başladığı kariyerini, Fortis Emeklilik ve Hayat firması Müşteri Yönetim Merkezi’nde Müdür Yardımcısı, Ünlü&Co Plato Finans Varlık Yönetim Şirketi’nde Yönetici, Tempo Çağrı Merkezi’nde Kalite ve Eğitim Birim Yöneticisi olarak devam ettirmiştir. Karca, CCAcademia bünyesinde Yöneticilik, Satış&Pazarlama, Telefonda etkili iletişim konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Güven Sezgün 

Güven Sezgün, Mersin Üniversitesi Seyahat İşletmeciliği Bölümünden mezun olmuştur.  2008 yılında profesyonel iş hayatına Vista Turizm’de seyahat danışmanı olarak  Akbank’ın yüksek gelir grubu müşterilerine telefonda seyahat hizmetleri vererek başladı.

2010 yılında Garanti Bankası’nın Quintessentially, American Express ve Shop & Miles müşterilerine seyahat ve concierge hizmetleri veren Be Travel’da görev almaya başlayıp seyahat danışmanlığıyla birlikte ilerleyen dönemlerde şirket bünyesinde oryantasyon ve yetkinlik eğitimleri de vererek kariyerine devam etmiştir. 5 yıl süren Be Travel tecrübesinin ardından American Express’in kurumsal firmalarına hizmet veren Türk Ekspres’te görev almıştır.

Telefonla satış konusundaki deneyimlerini CC Academia bünyesinde telefonda satış eğitimleri vererek paylaşmaktadır.

Profesyonel iş hayatının yanı sıra sahne sanatlarıyla da ilgilenen Güven Sezgün 2007 yılından beri tek kişilik oyunuyla BKM Mutfak, Leman Kültür ve Old City Comedy Club gibi mekanlarda sahne almaktadır. 2010 yılından itibaren Sadri Alışık Kültür Merkezi’nde 3 sene boyunca oyunluk eğitimi almış olup Sadri Alışık Kültür Merkezi’nin çeşitli oyunlarında görev almıştır. Aynı zamanda profesyonel playback tiyatro oyuncusudur.


Seda Muradoğlu

Seda Muradoğlu, Eskişehir Anadolu Üniversitesinde İşletme alanında lisans, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinde Pazarlama alanında Yüksek Lisans ve İstanbul Ticaret Üniversitesinde İşletme alanında Doktora eğitimlerini tamamlamıştır. Doktora tezini Narsistik liderler hakkında yazan Muradoğlu'nun, liderlik alanında akademik çalışmaları bulunmaktadır. Vancouver'da bulunan King George International College’de İngilizce ve formasyon eğitimleri ve Adler Central Europe'da Profesyonel Koçluk eğitimi almıştır.

Birko Koyunlu A.Ş.'de İhracat Uzmanı olarak başladığı kariyerine, Doğan Holding’e bağlı Ditaş A.Ş de Satış Yöneticisi olarak devam etmiş, ardından Proje Müdürü olarak görev aldığı Aster ve Örkum Tekstil şirketlerinin Londra ofislerinin kurulumunu sağlamıştır. Türkiye Basketbol Federasyonu'nda Hidayet Türkoğlu Başkanlığındaki Yönetim Kurulu ve Genel Sekreter Asistanlığı yapmıştır. Öğretim Görevlisi olarak Bahçeşehir ve Esenyurt Üniversitelerinde görev almış olan Muradoğlu, PDR International bünyesinde, İletişim ve Liderlik konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Selda Tan Alışır

Selda Alışır, Mimar Sinan Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden mezun olmuştur.

2000 yılında iş hayatına Turkcell Global-Bilgi şirketinde Turkcell Müşteri Hizmetlerinde başlamış ve 16 yıl bu şirkette çeşitli görevlerde yer almıştır. Müşteri Temsilciliğinden Operasyon Müdürlüğüne giden Turkcell Global-Bilgi yolculuğunda, Çağrı Merkezi Inbound-Outbound-Backoffice, Özel Hizmet Operasyonları, Süreç ve Kalite Ekipleri ve Müşteri Deneyimi Ekibi gibi farklı ekiplerde çalışarak farklı alanlarda deneyim kazanmıştır.

2016-2018 yılları arasında Türk Telekom Kurumsal Inbound ve Backoffice Operasyonları Müdürü olarak çalışma hayatına devam etmiştir.

2018-2020 yıllarında farklı bir sektörde, Otel ve Restoran Otomasyon Sistemleri alanında faaliyet gösteren Protel firmasında Otel ve Restoran Sistemleri Operasyon Direktörü olarak görev almıştır.

Çağrı Merkezi Operasyon Yönetimi, Liderlik Gelişimi, Koçluk, Performans Yönetimi, Değişim Yönetimi, Müşteri Sadakati Yaratma ve Geliştirme, Kalite Yönetimi, Müşteri Şikayetlerini Karşılama, Her Yönetici bir İnsan Kaynakları Yöneticisidir , Telefonda Satış konularında çalışma fırsatı bulmuştur ve deneyim sahibidir. Bu deneyimlerini CC Academia bünyesinde verdiği eğitimler ile paylaşmaya devam etmektedir.

2018 yılından bu yana yaklaşık 10 yıldır hayatında olan Pilates dalında Eğitmenlik eğitimlerini tamamlayarak Pilates Eğitmenliğine devam etmektedir.


Zafer Ünver

Uludağ Üniversitesi’nde Turizm eğitimi alan Zafer Ünver sektörde 10 yıl otelcilik ve işletmecilik yapmıştır. 1998 -2018 yılları arasında 20 yıl boyunca FMCG sektörünün en eski ve öncü kuruluşlarından olan Evyap’ta Satış Temsilciliğinden Satış Müdürlüğüne satışın tüm kademelerinde bulunmuştur.

Ulusal Zincir, Hard Discount, Yerel Zincir, Kişisel Bakım Marketleri olmak üzere sektörün son 22 yıllık tüm süreçlerinin içinde bulunmuş, birçok eğitim ve seminere katılmıştır.

2018’den itibaren mesleki uzmanlık alanları olan Satış Yönetimi, Ticari Pazarlama ve Saha Yönetimi üzerine yönetim danışmanlığı yapmakta olup, aynı zamanda kendi dizayn ettiği "BiMola!" outdoor konseptli motivasyon & takım çalışmaları organize etmekte ve eğitimler vermektedir.


CC Academia Eğitim Danışmanı Olmak...

Siz de CC Academia Eğitim Danışmanı olmak istiyorsanız info@ccacademia.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilir veya aşağıdaki formu doldurarak özgeçmişinizi iletebilirsiniz.

 


Başvuru Formu

CAPTCHA code